Kim Kardashian jako gigantyczna lalka na Times Square – sztuka czy przesada?

Na Times Square pojawiła się gigantyczna dmuchana figura Kim Kardashian w bikini, promująca nową kolekcję SKIMS. Instalacja natychmiast przyciągnęła uwagę przechodniów i wywołała gorącą debatę w mediach społecznościowych. Jak Wam się podoba?
Zobacz też: SKIMS Kim Kardashian nawiązało współpracę z NIKE!
Kim Kardashian jako ogromna dmuchana lalka
Wśród komentarzy pojawiło się wiele nagatywnych opinii.Niektórzy użytkownicy internetu uznali kampanię za kreatywną i odważną, jednak zdecydowana większość skrytykowała ją jako przesadzoną, a nawet niepokojącą. Pojawiły się również obawy o bezpieczeństwo – “Co by się stało, gdyby konstrukcja nagle pękła?” – pytali.
Czy taka forma reklamy to jeszcze sztuka marketingu, czy już kontrowersja na siłę?
Zobacz też: Kim Kardashian ponownie na ekranie! Nowa rola i zaskakujący partner filmowy