Kiniawitam

• Najpiękniejszym miejscem w jakim byłam to Chorwacja. Nie podróżuje za często, dlatego nie mam wielkiego porównania, jeżeli chodzi o zagraniczne miejsca, ale to nieistotne..W Dubrovniku się po prostu zakochałam! W załączniku dodałam zdjęcie krajobrazu, które swoją magią mnie po prostu urzekło. (Dla wyjaśnienia sama robiłam to zdjęcie. Nie wyciągnęłam go z Google grafika:) ) Chorwacja to miasto kotów i schodów. Autentycznie. Koty wychodzą ze śmietników jak w kreskówkach,które się oglądało w dzieciństwie:) Droga do tego pięknego miejsca była długa. Bardzo długa. Jechaliśmy tam 25 godzin, zamiast 19. Tysiąc razy po drodze zabłądziliśmy, pomyliliśmy zjazdy. Ale było warto! Jak teraz tak myślę, napotkaliśmy dużo przeszkód. Zabłądziliśmy, mieliśmy mały wypadek, nie mogliśmy znaleźć hotelu, później nie mogliśmy do niego wjechać (byliśmy busem, a droga była bardzo wąska, do tego pod górkę), w restauracji czekałam 1,5h na frytki. Okazało się, że kucharz o mnie zapomniał, a mimo wszystko wspominam ten czas jako najlepszy. Przechodziłam przez miasto ze szczęką na podłodze i zadawałam sobie pytanie "gdzie ja do cholery jestem?" To był prawdziwy raj. Palmy, słońce, morze, widoki były przepiękne! Połączenie gór i morza to coś cudownego i każdej osobie polecam się tam wybrać. Ludzie byli tam przesympatyczni, jedzenie przepyszne, a widoki..... nie da się tego ubrać w słowa.

Dzięki temu wyjazdowi przekonałam się jaki świat jest piękny i jak warto spełniać marzenia.. Ze pomimo przeciwności losu nie należy zwracać uwagi na te złe rzeczy, tylko na te dobre! Możemy osiągnąć wszystko, być gdzie chcemy, wyjechać dokąd chcemy. Tylko musimy tego CHCIEĆ. A nie narzekać i skupiać całą swoją energię na tym, czego nam brakuje.

3 comments
  • Stokrotka and Moncheri like this
  • Stokrotka
    Stokrotka O tak, Chorwacja jest przepiękna. Zwiedziłam wszystkie parki narodowe tego kraju a jest ich osiem. Byłam oszołomiona kamieniczkami starego Dubrownika. Może troche nie pasowało mi piwo jakie tam piłam ale za to kuchnia bogata w owoce morza jest po prostu r...  more
    March 6, 2017
  • Moncheri
    Moncheri Zgadzam się, jest się czym zachwycać :) Gdy pierwszy raz jechałam do Chorwacji mieliśmy upatrzone konkretne miejsce, zarezerwowany hotel. Na miejscu okazało się, że wystarczy tak się zorganizować by być tam przed nocą a wtedy na spokojnie można znaleźć kw...  more
    March 7, 2017
  • Kolyska
    Kolyska Chorwację zobaczymy z moją Zosią już w tym roku :) Na razie w przygotowaniu szczegółowy plan podróży :)