II edycja akcji: 30 dni z przysiadami! Dołaczysz?

  • W zeszłym roku SzamaSzo zaprosiła nas do wspólnych ćwiczeń, celem było ofiarowanie naszym pośladnom drugiego życia i atrakcyjnego kształtu :) Kto wytrwał temu sie udało ;) Dziewczyny poddały pomysł, że taka akcja była by mile widziana również w tym roku. No to co, zaczynamy 30 dni z przysiadami? Przyłaczysz się? Chętne dopisują sie w komentarzach.

     

    Za pierwszy dzień uznajemi 1 sierpień 2017 ale zacząć możesz już dziś :D

    Tabela niżej to plan naszego )działania. Każdy dzień zakłada robienie przysiadów, ilość podana jest w kwadratach. Kolorem niebieskim oznaczone są przysiady zwykłe, klasyczne. Kolorem zielonym takie, które będziemy robiły z rękami założonymi za głowę. Kolorem pomarańczowym wykonywane z parą hantli.

    Przysiad klasyczny

    a) stajemy swobodnie, nogi rozstawiamy na szerokość barków,

    b)kolana rozluźnione, a stopy ustawione równolegle do siebie,

    c)powoli i stopniowo obniżamy ciało przesuwając biodra do tyłu tak jak przy zwykłym siadaniu np. na krześle,

    d)przysiadamy do momentu aż uda utworzą z podudziami kąt około dziewięćdziesiąt stopni następnie wstajemy ale nie do maksymalnego wyprostu nóg, po to aby, mięśnie były w ciągłym napięciu.

    Przysiad z rękami założonymi za głowę

    Ten rodzaj przysiadu nie różni się zbytnio od przysiadu klasycznego. W chwili jego wykonywania zakładamy ręce za głowę, a także mocno wciągamy brzuch. Staramy się zejść nieco niżej, niż w przypadku zwykłego przysiadu no i cały czas kontrolujemy plecy i oddech.

    Przysiad z obciążeniem

    Przysiady z obciążeniem wykonujemy analogicznie jak przysiady klasyczne, jednak używamy do tego dodatkowego obciążenia. Jakiego? To zależy od tego, czym dysponujemy w domu. To mogą być hantle, sztanga czy nawet butelki wody.Ważne, by nie robić ćwiczenia jak na początku akcji. W miarę upływu dni postaraj się zwiększać nieco obciążenie - większy wysiłek lepsze efekty :)

     

     

    a tak moze być...

     

     

21 komentarzy
  • Koralik
    Koralik Ja już dziś miałam 8 dzień, zaczęłam wcześniej
    3 sierpnia
  • Dyka
    Dyka 8 dzień za mną
    8 sierpnia
  • Yenika
    Yenika To jak, mamy się czym pochwalić? Miesiąc zleciał :)
    30 sierpnia
  • Kawinia
    Kawinia Ćwiczenia pośladków na stałe wprowadziłam do swoich mini treningów. Taka nie forsowna a systematyczna aktywność naprawdę bardzo poprawia ich wygląd. Polecam
    10 września